Surfer dude!

Igar surfade vi alltsa! Sjukt kul och sjukt jobbigt.

Det blev tyvarr inga bilder. Har pa stranden harskar namligen The Beach Monster i form av diverse tattare som gar omkring och snor allt. Igar blev killen brevid oss av med sina flipflop och en halvdrucken flaska vatten. Som sagt..

Men vi hade sa sjukt roligt anda! Sanne har testat lite i Puerto Escondido forra aret men jag och Lott var totalrookies. Anda lyckades vi alla tre sta upp, riktigt gott! Efter ett gang forsok drog jag pa mig en mycket allvarlig surfskada i form av att jag helt enkelt slog i bradan sa hort med handen att huden sprack. Det resulterade i lite vilande och ett plaster i restaurangen. Sen var det back on track igen!

Idag ar vi duktigt traningsvarkade alla tre och dagens mission bestar i att byta rum. Sen vill jag ata pizza innan det blir dags for lite skidskytte:)!

Men vi har fatt blodad tand, vi ska kora manga fler ganger. Jag ska bara torrtrana lite pa popen forst.

Vi ses framfor tvn!

Kommentarer
Postat av: Eva Leire

Ännu inga OS-medaljer men nya chanser, nya tävlingar! Anar lite lite vår i trädgården men det kanske bara är tillfälligt. Vi har i alla fall en del halvtama fåglar som tittar uppfordrande på mig om jag serverar fågelfrukosten lite för sent. Idag t ex blev det inte förrän 10 och då hade jag 2 koltrastar, 1 fasan och massor av småpjoddar som satt o väntade på mig! /Eva

2010-02-14 @ 16:44:41
Postat av: Eva Leire

Ännu inga OS-medaljer men nya chanser, nya tävlingar! Anar lite lite vår i trädgården men det kanske bara är tillfälligt. Vi har i alla fall en del halvtama fåglar som tittar uppfordrande på mig om jag serverar fågelfrukosten lite för sent. Idag t ex blev det inte förrän 10 och då hade jag 2 koltrastar, 1 fasan och massor av småpjoddar som satt o väntade på mig! /Eva

2010-02-14 @ 16:44:58
Postat av: neao

Åh vad mysigt det låter med vårtecken, Eva! Själv har jag 20 cm snö i trädgårn, men lite fåglar oxo. Igår var det jättehärligt väder och bara 1 minusgrad. Solen sken och inte ett moln på himlen :)

2010-02-14 @ 16:48:15
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0