Cubapics

Varat lite lagom mysiga hus i Viñales:)
Vackert var det. Vackert och dott.
En typisk mCubamiddag av det battre slaget. Vi at tva ganger om dagen, fick alltid for mycket mat, at for mycket och madde ganska ofta inte sa bra. Cuba!
En lycklig Lott i Trinidad, antligen hittade vi stranden!
En tidig morgon pa var harliga takterass i Trinidad.
Idag kanner jag mig pa lite extra bra humor och bjuder darfor pa denna jag-ar-inte-naken-men-det-ser-sa-ut-bild.
Pa Cubas flygplats hade dom flaggor i taket. Jag lekte flaggspelet med mig sjalv. Sverige hangde langst in i hornet. Och Danmarkfanns inte med.
Fler bilder borde dyka upp pa facebook om nagra minuter om internetvarlden vill fortsatta samarbeta med mig just idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0