First day of school!

Ibland mar man lite sadar extra bra. Som i morse. Vi gick langs med Calle 10, en stor svensk flagga hangde ut fran vaggen pa vanster sida och pa hoger sida av gatan lag L´Ambassador och paminde om roliga upptag fran i fredags. En frappuccino i ena handen och solen i ryggen. Pa vag mot forsta skoldagen pa valdigt valdigt lange (atminstonde for min del). Jag gillar´t!

Forsta passet gick bra, Lott var riktigt glad och uppslukad nar hon kom ut. Maste ju saga att jag blev lite nervos igar nar vi var pa Siesta Fiesta:

Lott: Du.. skulle du ga pa kursen aven om inte jag gjorde det?
Tott: Eh.. jo nu nar jag har anmalt mig gissar jag att jag skulle det..

Jag kande att forsattningen ¨vaddada?¨ val borde ha kommit men jag tankte att om hon vi dra sig ur far hon banne mig saga det sjalv. Och det gjorde hon inte, och dagen blev bra! :)
For min del var det val inte lika lyckat. Forsta passet kom jag i en alldeles for latt grupp. Vilket lararen insag och flyttade upp mig, grejen var bara att nasta grupp var full, sa jag blev uppflyttad tva steg. Var lite smaknackt ett tag men lanade hem boken och nu tror jag att jag har fattat en del iaf. Spannande helt klart.

Vi var lite smabittra idag, forsta dagen med klarbla himmel hela dagen, och vad gor vi da? Sitter inomhus hel formiddagen. Is´t that just greeat!
Sen kom vi ner till stranden och insag att dom hade stangt av den. Stranden aker tydligen ut i vattnet sahar ars sa dom far grava tillbaka den. Gick tillbaka till hostlet, tankte att ja men da borde val alla vara dar, men icke. Fick reda pa att stranden pa andra sidan om stan var oppen sa det var bara att traska ivag at andra hallet.
Men traning fick vi!

Ikvall blir det en ol eller tva pa taket innan det blir sangen for oss hart pluggande!
Hasta mañana!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Tott, Skönt att ni inte är i några jordbävnings-område. Är er skola bara 12 dagar... och du är väl redan en fena på det Tott? Hälsningar Lena

2010-01-19 @ 23:14:21
Postat av: Bengt

Hej L&T Det låter som ni för en gång skull gör lite nytta och att det inte bara handlar om 'njutning', KRAM

2010-01-20 @ 00:00:19
Postat av: neao

Jag gillar starkt alla föräldrakommentarer som trillar in här :)

2010-01-20 @ 20:30:47
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0