''Kommunikation handlar om att forsta varandra!''

Nu nar man blivit tresprakig och allt blir kommunikation lite extra jobbigt och forvirrande. Som nar jag kom pa mig sjalv i morse med att sta och rakna agg hogt pa engelska. But why..?
Och av nagon underlig anledning ar det aldrig sa svart att prata spanska som nar vi har spanska lektion. Utan istallet kommer orden pa spanska nar jag sitter och pratar med ett gang amerikanare. Allt ar upp och ner. Ner och opp.
Nu ska vi bli lite brunare. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm, kommunikation :)

2010-01-21 @ 21:19:19
Postat av: Sara

Era duktig-pellar. Själv är man så långt ifrån skolan som möjligt, o från värmen också för den delen. Här har det värkt ner snö hela dagen :)

Föresten vart är ni någonstans?! Uppfattade aldrig ritkigt det, fast de kan ju bero på att jag inte läser allt...haha, men jag tittar till er var dag ;)

Ta hand om er! Pousssissar

2010-01-22 @ 17:24:48
Postat av: Pappa

Hej Det är bra att jobbar på. I Cuba lär ni ha nytta. Tänk så det är viktigt just nu ... / Hälsn Pappa i LIMA Tillsammans med KOA, Bengt E, Thomas S Marianne E och Klas.

2010-01-22 @ 20:03:13
Postat av: neao

sv: Hahahaha, ja men man måste ju få idéerna ifrån någon eller hur ;)

2010-01-23 @ 17:51:28
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0