och vad ska ni göra där då..?

Förutom de grundläggande målen (de som väl egentligen mer är våra föräldrars mål än våra egna); att överleva och komma hem med majoriteten av packningen, tänkte vi att det kanske skulle vara kul att såhär i förväg ha lite förväntningar. Bara för att. Bara för att alla alltid precis hela tiden frågar "jaha, och var ska ni göra där då? bara sola..?"

Så nu är det officiellt. Vi ska inte "bara" sola. Vi ska lära oss dansa salsa och så ska vi försöka lära oss surfa också. Så, nu var det sagt. Punkt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som mkt bra mål! Tove, sen vill jag också lära mig dansa salsa!/Kram

2010-01-12 @ 21:41:03
Postat av: Eva

Låter som mkt bra mål. Och Tove, jag vill också lära mig dansa salsa! Kram Eva

2010-01-12 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0