Grattis alla Marior!

Trillade in pa aftonbladet tidigare och upptackte till min forvaning, och fornojdhet, att jag har halvnamnsdag idag. Detta maste ju firas! Det slutade med tva vattenmelonsslush och ett par svarta hawaiianas. Da mar man lite extra bra!

Om ni dar hemma vi ha lite Costa Rica-kansla, grav fram era flipflops langt in i garderoben, ta fram mixern, dela en vattenmelon i lite mindre bitar, slang pa en massa is och mixa! Godaste ever, ja, efter starbucks frappuccino sa klart :).

Pa fredag ar det Tove, da onskar jag mig en cheddarost i vanlig ordning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan den vänta till i sommar?? Jag kan köpa hem en julcheddar - såg att de fortfarande hade sådan hos Ostbengtssons..../Eva

2010-03-03 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0