Jävla knott!

Vi har sovit uruselt i tva natter. Inte sa mycket pga varmen (som stor otroligt mycket den med) som for dom sma flygande illbattingarna. Denna gangen ar det inte sa mycket myggen som stor, eller ja, man blir i alla fall forvarnad av deras irriterande ljud och kan flakta vilt med tacket och formodligen bli biten anda. Nepp istallet ar det knotten som slar till, tyst pa ta kommer dom smygande och slar sig ner dar det sticker ut lite hud under tacket. Vilket har resulterat i bett pa hela kroppen, dom pa fingrar och tar gor ondast medan det pa min ogonlock definitivt ar snyggast! Jag kan inte riktigt oppna ogat och ser sadar halvfel ut, skal!

Fick sms av Mia imorse "Jag har Siri denna veckan". Inget kan fa mig att angra min skidlararpenison sa mycket som Siri, vilken unge! Otroligt harlig men med en vilja av stal, tur att hon har Mia. Hoppas familjen Hylin kommer tillbaka till pask, da ska det bli aka av! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

dod at knotten!!! kli kli kli

2010-03-01 @ 15:52:45
Postat av: Pappa B

Hej Tove Det där med fredag. Vart vill du ha cheddarosten. Det får bli i handbagaget till Åre ok? Pappa B

2010-03-01 @ 18:44:41
Postat av: Pappa HB

Konstigt! Vi har inte sett en mygga, eller knott på flera månader... Vad kan det bero på?

De har säkert vaknat till liv tills ni kommer hem till Sverige igen. Välkomna!

Huttrar vi alla, och hurrar när ni kommer.

Kram på er!

2010-03-02 @ 07:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0