o lite mer bilder..

totte sover, o lotta har trakigt, vilket innebar att jag lite vackert har tagit mig in pa bloggen for att lagga upp lite bilder...




Hur man klarar en lang bussresa bast.. kop garn, stickor, sidenband och bomullstrad..
vi kande oss helratt i sallskapet framfor disken...



utsikten fran kudden....



spegelblankt.....?



huset vi bodde i...



nybadade o glada!



den "smala" stranden.



ja, pappa, vi har varit i en nationalpark o tagit massa kort... skulle det finnas djungeltracking i gronbiologin sa skulle tove fa mer an mvg!!

Kommentarer
Postat av: Åre - Jonte

Fina bilder!! hoppas ni har det bra :) I åre har vi det sådär, jag och jaik är sjuka, det är +2 och det känns som att vintern lämnar oss :/

2010-03-10 @ 20:13:00
Postat av: Ann Åström

Fortsätt njuuuut, här fortfarande isgata....exakt vilken dag/tid kommer ni hem? Jag hämtar er gärna!

2010-03-11 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0