Happy valentine!

Idag ar det alla hjartans dag. Detta firas stort. Eller inte alls. Det narmsta mysstamning vi har fatt idag var nar vi malade hjartan med sirapen pa pannkakorna i morse. Pannkakos ar gott. Valdigt skont att slippa resten.

Istallet har vi badat och jag har fatt en riktigt harlig horisontell branna efter daligt bikinival. Eller, med tanke pa vagorna kanske det var ett bra val anda..

Vi har aven deppat lite efter gardagens skidskytte som vi dessutom inte fick se sarskilt mycket av eftersom NBC prioriterade skidskor. Trak.
Istallet fick vi se ett sammandrag pa cirkus tva minuter dar vi raknade ut att det gick inte sarskilt roligt for sverige. Tva minuter. Efter att ha vantat och lidit framfor skidskorna i en och en halv timme. Bittert.

Till kvalls hade vi det battre. Jag fick till slut min efterlangtade pizza. Vi spelade kort och sen kalasade vi hela natten. Kvallen avrundades med en dejlig macka pa Toasta Rica (man skulle nastan kunna tro att en goteborgare varit i farten).

Imorn foljer vi vinden och andrar vara planer lite till. Har traffat tva killar fran Kopenhamn som vi ska folja med upp till Nicaragua. Sa imorn tar vi buss och farja upp till Liberia for att sova en natt innan vi tar bussen over gransen och landar i San Juan del Sur. Perfectly Pink!

Nu ska jag ga ut i varmen igen och se om jag kan gora nagot for att oka mysstamningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0