Hur har jag klarat mig utan hostel och Nicaragua tidigare?

Nicaragura! Vi alskar det! Kanns sa mycket mer levande av Costa Rica, mer sjal! Efter bara sex timmar i landet kan jag rekommendera det starkt!!
Granspasserandet var spannande och gick bra. Tog bara en timme och gick pa atta dollar. Helt okej!
Sen akte vi buss upp till Rivas och bytte till San Juan del Sur. Sjukt kul att aka Nicaska bussar! Vilket liv!

Jag har tagit en massa bilder och aven forsokt mig pa en liten film. Om vi inte har alltfor roligt ikvall ska jag ge mig pa att ladda upp det. Nu har jag redan suttit har for lange och last om underabra OS! Onskar sa sjukt att jag hade varit dar!

Vi bor pa ytterligare ett hostel. Jag kan inte forsta hur jag har kunnat resa utan att bo pa hostel tidigare, det ar underbart!

Forutom granspasserande har dagen agnats at lite lunch, for mycket badande och en glass pa det, det behovs i den trettiofemgradiga varmen!
Imorn hoppas vi pa att kunna svalka oss pa en segelbat, delish!

Kommentarer
Postat av: Eva Leire

Anja har just gjort en ruggig vurpa i störtloppet. Ser inte alls bra ut. Nu väntar jag på skidsprint, där kan de inte slå sig riktigt lika mycket...OS är hur som helst mkt trevligt och ska det nu börja snöa igen så kan man gott sitta inne och glo på TV. Vi ser fram emot att det ska bli plusgrader, det är den värme vi kan se fram emot. Kram/eva

2010-02-17 @ 21:29:40
Postat av: Eva Leire

Anja har just gjort en ruggig vurpa i störtloppet. Ser inte alls bra ut. Nu väntar jag på skidsprint, där kan de inte slå sig riktigt lika mycket...OS är hur som helst mkt trevligt och ska det nu börja snöa igen så kan man gott sitta inne och glo på TV. Vi ser fram emot att det ska bli plusgrader, det är den värme vi kan se fram emot. Kram/eva

2010-02-17 @ 21:30:27
Postat av: neao

Hur lyckas Eva alltid kommentera två gånger? :)

2010-02-18 @ 19:11:48
URL: http://neao.blogg.se/
Postat av: Eva Leire

Genom att trycka på "skickakommentarknappen" två gånger. För säkerhets skull........

2010-02-18 @ 20:34:19
Postat av: tove

fast denna gången blev det bara en gång.. :)

2010-02-19 @ 00:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0