Hola Mexico!

Vi ær framme! Vi mår bra och vi ska inte till Haiti.

Igår kom vi till Cancún, tog in på ett hotell och dæckade. Jet lagade som vi ær vaknade vi klockan sju i morse. Førdrev några timmar och tog sen bussen vidare till Playa del Carmen. Gøtt e de. Strand och sol och en massa mænniskor. Totalt fullt av turister iof men det får vi leva med.

Bor på ett hostel dær vi delar rum med fyra andra tjejer från canada brasilien och danmark. Har inte snackat så mycket med just dom men hær bor en massa folk hela tiden. Snackar skit och spelar beerpong. Jag gjorde debut i detta oprøvade spelet och det visade sig att jag var en mæstare! Haha

Nu har snart alla gått ut før att æta och drænka sina sorger så jag och Lott ska væl snart krypa till kojs. Imorn kanske vi orkar vara upp længre æn till tio. Men bara kanske.

Satt och snackade med en argentinare førut:

- Is everyone in sweden blonde?
- No..?
- I like blonde girls..
- Well, many guys do.

Sen var den diskussionen øver och jag var extra glad nær jag vann i beerpong.

Dagens lyckopiller: Starbucks!
Hoppade upp och ner nær jag såg den grøna skylten. Lotts kommentar: och du gillar ju inte ens kaffe..! Point taken. Men..! Frappucino, denna lycka. En om dagen ær bra før magen!
Att komma ihåg till næsta gång: Frappucino i skuggan ær en dålig idé. Brainfreez.

Imorn ska vi spela beachfotboll på stranden. Kom och titta, gratis intræde.

Jag kan bara en svordom på spanska. Puta madre.
Lott gick precis in på toa. Det finns bara en så så hær dags ær det alltid kø. Så kom det ner en kille, drog i handtaget, upptæckte att det var upptaget (igen) och sa, lite før høgt, Puta madre!! Mycket underhållande.

Thats all folks! Hasta la vista, baby!

(Har fått låna en norsk killes dator, førklarar de underliga bokstæverna.)


Kommentarer
Postat av: neao

gratis inträda, jo tjena! Resan dit då?

Hahaha, ni verkar ha det bra än så länge iaf :)

2010-01-14 @ 20:47:23
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0