En sista vecka i CR

Vi har det gott! Idag har vi varit i nationalparken och traskat runt. Hittade en stenig strand, gick vidare och hittade en sandig strand. Dar badade vi. Vi sag en massa apor. Den roligaste var pa den sandiga stranden. Han snodde en macka med skinka. Da stallde sig en annan apa brevid och gjorde "fattig man.."-handen. Da fick han lite mat. VIlken aphirearki!

Ikvall aker vi tillbaka till San Jose och letar upp var danska. Imorn beger vi oss till den karibiska kusten och Puerto Viejo. Hall tummarna for att jag far min vilja igenom sa att vi aker till Tortuguero sista dagarna, hade varit sjukt haftigt!

Sen aker vi till.. lalalala... California!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa HB

Jösses vad ni får uppleva spännande saker. CR är ju berömt för sin nationalparker också. Det här blir jag lite avis på. Ta mycket bilder så jag kan fresta Annsan att åka med mig dit. En sköldpaddsnatt skulle jag ge vad som helst för, vilken stämning, vilka ljud, vilka dofter..det är platsen för att bli ödmjuk inför vår tillvaro på jorden.

2010-03-05 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0